sobota 19. dubna 2014

Pár fotek z výletů




Dobrý den milé blogerky, doufám, že si hezky užíváte sluníčka. Nám včerejšek celý propršel, ale dnes, když už musíme balit se hezky vyjasnilo :))

Během našeho pobytu v Čechách jsme byli jen na pár výletech po okolí. Brali jsme to opravdu dovolenkově, ráno jsme si vždy přispali a vyráželi až po pozdní snídani. Cestou na jeden výlet jsme projížděli Mšenými Lázněmi. Když jsme viděli ty krásné budovy, zastavili jsme se tam na kafčo.

 





















Do Libochovic jsem se jela podívat z nostalgie. Jako dítě jsme sem jezdili na školní výlety. I když stále krásný, zámeček už bohužel vypadá trochu ošuntěle.

 





Je několik míst, na které se vracíme při každé naší návštěvě. Jedním z nich je Mělník, kde si vždycky dáme oběd v zámecké restauraci.








Máme tuto restauraci moc rádi, ani ne tak kvůli jídlu (i když je vždy moc dobré), ale kvůli nádhernému pohledu na řeku. Vždy si ale říkáme, jak dlouho bude ještě otevřená, protože jak vidíte, moc lidí v ní není a takhle je to při každé naší návštěvě:

 









Kromě výletů jsem samozřejmě i trochu háčkovala, takže příště už snad budu mít co ukázat
:)

Tak a teď jdu na to balení :(((   Moc všem děkuji za návštěvy a milé komentáře.

Užijte si všichni velikonoční víkend, Jana

4 komentáře:

  1. Krásný výlet, hned jsem dostala chuť také někam vyrazit! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to, že jste si pobyt užili ,ať bylo počasí jakékoli! ;) paráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky,Jani! Mělnický zámek mám taky moc ráda.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj krásné fotky měla jsi se jistě krásně,v Mělníku jsem ještě nebyla,ale trochu jsem také výletovala tak hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat