středa 17. prosince 2014

Háčkované hvězdy

 
 
 

Dnes jsem dokončila jeden z restů. Hvězdičky byly hotové už dost dlouho, ale to zapošití nití a naháčkování na šňůrku se docela protáhlo :) jsou udělané ze zbytku Paris, kterou jsem použila na háčkovaný košík.




 
 
 

Na parapetu v obývacím pokoji má teď čestné místo Betlém, který udělal K ve škole a postupně k němu přidělává stromečky. Děkuji Věrko za zjednodušený návod! Vystřihování stromečků je u nás doma v současné době velkým hitem, pomalu je už nemáme kam dávat :) 


 



 






Krásný týden, Jana

11 komentářů:

  1. Parádní girlanda Jani! Ty dodělávky...dobře to znám!
    A dekorace od dětí, o tom vím taky své, jak pyšní byli...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, ano ty dodělávky trvají vždycky déle, než samotné háčkování. Hezký den, Jana

      Vymazat
  2. Krásné jsou a ten košík, pořád se nemůžu vynadívat :). Taky jsem dělala stromečky mrkněte, třeba se bude hodit ;)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, právě jsem koukala a ten filcový asi ještě někam dáme :)

      Vymazat
  3. Nádherné hvězdičky, díky za inspiraci, akorát jsem přemýšlela, co vánočního uháčkovat a trochu si odpočinout od deky, která přibývá nějak moc pomalu... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko děkuji, jsem ráda, že jsem pomohla s rozhodováním, co uháčkovat. A ať práce na dece dobře pokračuje. Hezký den, Jana

      Vymazat
  4. Krásně nazdobený parapet! (závidím velikost).
    Bílo šedá kombinace je nejlepší ;)

    Hezký večer


    OdpovědětVymazat
  5. krásna girlanda....myslím, že mám kúsky priadzí po háčkovanej deke, tak si uháčkujem tie hviezdičky....veľmi sa mi páčia...
    A parapet je krásny vyzdobený....jana

    OdpovědětVymazat
  6. Opět jednoduchý nápad . Moc pěkné .Eva

    OdpovědětVymazat
  7. krásné...a krásně sladěné... přeji krásný předvánoční čas, Štěpka
    zvu tě: https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-Bunnysek/390388317756997

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc hezká girlanda i v této tmavší barvě, je to asi dva roky, co jsem těchto hvězdiček háčkovala asi milion (tenkrát se mi to tak zdálo), dělala jsem je pro kamarádky, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat