neděle 4. prosince 2016

Druhá adventní

 
Krásnou druhou adventní neděli.
 
My jsme dnes také rozsvítili druhou svíčku a já jsem u toho vánočně připravila krbovou římsu.
 
Normálně v tuto dobu už přidávám červené doplňky, ale letos se mi do nich nějak nechce. Líbí se mi kombinace bílé se zelenou na rostlinách a do toho trochu blýskavého kovu.
 
Papírových vloček mám dost velkou zásobu, takže se postupně objeví i v ostatních místnostech.
 




 
 





Ahoj, Jana xxx


6 komentářů:

  1. Z foteček ta atmosféra přímo kouká!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, krásné fotky .... i tobě krásný a pohodový zbytek druhé adventní neděle .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bez červené, jsem ráda, že v tom nejsem sama. Máš to moc krásné. Jani, pohodový večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny advent...krásne nazdobené, nič gýčové...je u Vás krásna atmosféra.M.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to takové jemné, lehké... moc se mi to líbí. :-)

    OdpovědětVymazat