sobota 18. března 2017

Ta modrá ....

 
 
... mně letos nějak učarovala. Kromě polštářů u nás přibylo pár modro tyrkysových doplňků v poličkách v jídelně. Můj modrobílý porcelán se musel odstěhovat na půdu, kterou jsem přes zimu pracně uklidila, vyřadila vše nepotřebné ... abych ji opět zaplnila. Alespoň se mi ale vše podařilo roztřídit do průhledných boxů, tak snad vše hned najdu.
 
 
 
 
 Už několik let mám set tří světle tyrkysových misek, ale v kuchyni je moc nepoužívám, protože jsou  moc těžké a špatně se mi s nimi pracuje. Vytáhla jsem je proto z kuchyňské skříňky a jednu použila jako květináč:
 
 
A nový svícínek z Tiger, občas se tam dá něco najít:
 

A ta modrá mě neprovází jen doma, mám i období modrých nehtů (to ovšem mívám dost často, laky v odstínech modré jsou mé nejoblíbenější):
 

Užívejte víkend, já se chystám pokračovat na zahradě. Letos jsem se do toho s velkým elánem vrhla, ale už mě to přestává bavit :)
 
Ahoj, Jana xxx

10 komentářů:

  1. Jako vždy vkusné aranžmá. Ráda sem nakukuji.
    Ano,ano-jaro vždy člověka do práce na zahrádce nakopne, ale ten elán se pak poněkud začne vytrácet :-)
    Hezký den!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle modrá je hezky veselá. Hlavně, že máš kam ty věci dávat a zase je najdeš, když máš na ně náladu, tohle bych potřebovala jako sůl. Hezké dny Jani, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to doma krásné! A modrá je the best, to je jasný...:-). P.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcela - Nordic Passion18. března 2017 v 13:49

    Jani, moc pekne to je, ta modra je hezky svezi. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je skutečně dobrá :) Máš to doma krásné, Jani. Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Útulné a vkusné. Krasně vše sladěno, i ty nehty super.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, dokonale ladíš s interiérem :o)
    Hezké fotky, já mám modrou taky ráda.
    Hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, modrou mám ráda ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
  9. urban titanium metallic - Art
    The design of an urban titanium is titanium expensive metal titanium mens wedding band structure is based on a design based on the design of an titanium white dominus price urban titanium metal structure. titanium white acrylic paint in the world of titanium spork ceramic and $25.00 · ‎In stock

    OdpovědětVymazat