sobota 22. dubna 2017

Jarní



Krásné sobotní ráno!
Hned jsou ta rána krásnější, když se můžu u kafe dívat na tu krásu venku. Třešnička je už teda skoro odkvetlá, ale stále se nemůžu nabažit té svěží zelené všude na zahradě.
 
A mám moc ráda ten koberec z bílých kvítků na trávníku a už teď se těším, až si to zopakujeme v červnu s popínavými růžemi.
 
 


 
 

 Toto období mám také moc ráda kvůli šeříkům. Je to pro mě asi ta nejkrásnější jarní vůně. Doma je máme teď všude a moc mě mrzí, že doba šeříků je tak krátká.
 
 
 
 
 
 
 
A jako každý rok mě s příchodem jarního sluníčka láká modrobílá kombinace. Koupila jsem novou látku, tak snad do léta něco ušiju :)
 


 
Hezký víkend,
Jana xxx

10 komentářů:

  1. Janičko, také miluji vůni šeříku. U nás nakvetly a začalo mrznout. Tak kdo vi, co z nich bude.
    Přeji ti hezký víkend
    Barča

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, šeřík krásně voní. Tady u nás v Podkrkonoší si zatím svoje květenství chrání, takže doufám, že až skončí nepřízeň počasí, rozkvete do své krásy.
    Moc sluší té krásné váze.
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé- šeříky- ach..moc se na ně těším...ovšem u nás- i když na jihu- jsou ještě květy schované před mrazem-a to je dobře..
    Hezký víkend!! J.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezke je to u vas, s tou m odrou to mam podobne. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás je zpátky zima, doufám, že ne na dlouho :-) Krásně to u vás kvete, šeříky mám taky moc ráda. Jani, měj se krásně D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásné jaro tam u vás:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Janičko u vás už kvetou šeříky? Já jsem ještě v očekávání.
    Přeji ti krásné jarní dny Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, Jani!
    Užívej si jaro!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky, záplavu bílých kvítků mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jani, krásný fotky a šeříky? Ty já přímo miluju, vždy je mi líto, že kvetou jen chvilku.

    Zdravím do Anglie,
    papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat