pátek 8. prosince 2017

Z bytu

 
Naposledy jsem dávala fotky z rekonstrukce v dubnu. To byl byt ještě jedno velké staveniště a dokončení bylo v nedohlednu (alespoň se to tak zdálo). Ale v létě jsme už v bytě bydleli, i když ještě bez ledničky a několika dveří .... ty dodací dodací lhůty v Cechách jsou na román - zvláště v době prázdnin :(((
 
 

 Zde je pár fotek z naší kuchynky z léta. Jako první byl v bytě uveden do provozu kávový koutek, bez kafe opravdu nemůžu fungovat. Taky jsem odhodila svůj předsudek vůči kapslovému kafi a zkusila Tchibo kávovar. Kafe sice nemá takovou pěnu, ale je to o dost komfortnější, než můj pákový kávovar doma.
 
 
 

 
Výhodou druhého domova je to, že nemám moc času ho zaplnit různýma serepetičkama, alespoň tedy zatím .... Letos tam budeme trávit vánoce, tak asi pár dekorací přibude, ale chtěla bych stále uchovat ten pocit volného prostoru a ponechat jako hlavní ozdobu výhledy z oken.
 

 
Hezký víkend, Jana xxx
 
 
 


12 komentářů:

  1. Moc hezke to v bytecku mate, Vanoce tam budou urcite prijemne. Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janičko, moc se mi vaše rekonstrukce líbí, hlavně ty kuchyňské židle. Přeji vám krásné Vánoce v druhém domově. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc vám přeji krásné Vánoce! Byteček vypadá moc příjemně.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Vánoce v novém :)))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, snad nám nezruší let a vánoce tam opravdu strávíme :( hezkou neděli, Jana

      Vymazat
  5. Ja to tiež milujem to krásno a prázdno nového, ako u vás, no, pri mojich štyroch-piatich deťoch...
    Nad tými umelými kvetinami z Ikea som rozmýšľal a u vás sa mi veľmi páčia a je asi rozhodnuté:-)
    Pekný pokojný Advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, s více dětmi si to nedovedu představit, já mám problém to udržet prázdné i s jedním :) nad těmi umělými kytkami jsem se taky dlouho rozmýšlel, ale jelikož živé mít v bytě nemůžu, nic joného mi nezbylo. Hezkou neděli, Jana

      Vymazat
  6. Příjemné prostředí. Vánoce tady budou určitě krásné.
    Hezkou druhou adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji, krásný poslední předvánoční týden, Jana

      Vymazat