sobota 27. ledna 2018

Modro bílá

.... v našem obýváku

 
 
Modro bílá kombinace patří k mým nejoblíbenějším a vždy se k ní po nějaké době vrátím. Většinou v létě, ale letos se mi do obýváku dostala hned po vánocích.
 
 
 
 
Asi jsem potřebovala tu chladivou modrou jako kontrast k teplé vánoční červené a musím říct, že se zimním sluníčkem se mi ta modrá moc líbí.
 
 
 
 
A samozřejmě přes zimu stále zůstává můj stromečkový polštářek, který s námi i cestoval i do Cech.
 
 
 
Krásný víkend, Jana


6 komentářů:

  1. Modrá je prostě dobrá :-)
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem mívala v tomto období náladu na modrou a tyrkysovou, posledních pár let to je jenom bílá a sklo :-) Máš to krásné Jani, hezké dny tam k vám, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc hezké! Elegantní, čisté!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat