čtvrtek 18. ledna 2018

Zimní háčkování

 
Krásný čtvrtek všem.
 
Během adventu každoročně háčkuji pár vánočních dekorací. Tento advent se mně však háčkovací nálada vyhýbala a pak mi těch pár doma udělaných kousků o vánocích chybělo.
 
 
 
 
Vše jsem si ale vynahradila teď v lednu. Chtěla jsem něco na zeď do jídelny, kde teď chybí obrázky. A měla jsem náladu na něco zimního.
 
Vyhrály to nakonec zasněžené hory a stromečky.
 
Kopečky jsem háčkovala v jednom a prostě jenom přidávala, jak se mi to hodilo:
 

 
Stromečky jsem musela dělat ve dvou kusech a pak obháčkovat krátkými sloupky (čemuž se většinou snažím vyhnout, ale šlo to rychle)
 
 

 
A mezi stromečky a kopečky béžové kuličky a jsem spokojená :)  Konečně máme doma něco háčkovaného!!!
 
 

 


Ahoj, Jana


16 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera!!! Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý a efektný tip!
    Aj sú vypchaté?
    Pozdravujem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji, ano jsou mírně naplněné (alespoň doufám, že vypchaté znamená vyplněné :), drží pak lépe tvar.

      Vymazat
  3. Je to moc hezké, prima nápad. Asi se trochu budu opičit.
    Hezký den a příjemný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji a přeji pěknou zábavu při háčkování. Mě tento projekt moc bavil :)

      Vymazat
  4. Moc krásná girlanda, Jani!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za zastavení, i tobě krásný víkend.

      Vymazat
  5. Já taky pořád stromečkuju :-) Girlanda je moc krásná. Chci nějaké stromečky zase vyšít a tyhle se k nim budou náramně hodit, díky za typ :-) Hezké dny Jani, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Janičko tvoje zimní háčkování je hezoučké. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto háčkované stromky a hlavně zasněžené kopečky se mi strašně moc líbí,moc mě mrzí ,že neumím háčkovat,a i jinak to máte krásné,dae

    OdpovědětVymazat