úterý 18. února 2014

Today I am wearing ....



K Vánocům jsem dostala od S tento náramek v mé nejoblíbenější barvě, jako připomínku našeho nedávného zasnoubení. Ale bohužel, jak se někdy s bižuterií stává, když jsem ho vyndala z krabičky, byla jsem z něj nadšená.......ale když jsem si ho dala na ruku, moc se mi nelíbil. Nevěděla jsem proč, ale prostě to nebylo ono. Zkusila jsem sundat přívěsky, ale ani tím se nic nezlepšilo :((


 
 

Po měsíci, kdy náramek jen ležel v krabičce jsem si řekla, že možná potřebuje nakombinovat s jinými náramky, ale nic co jsem měla doma k němu nešlo...... potřebovala jsem ještě jeden náramek, a nejlépe z malých korálků v kontrastní barvě. Nejdříve jsem premýšlela o žluté nebo oranžové, ale pak to vyhrála zelená. Má kamarádka dělá bižuterii a má velikou zásobu skleněných korálků, tak jsem si mohla vybrat odstin a velikost korálků přesně podle své představy. Kamarádka byla moc hodná a náramek mi i udělala. Náramek má proto praktické magnetické zapínání - já sama bych korálky jenom navlékla na gumičku :) dělání bižuterie nikdy nebyla má silná stránka :))A tady je výsledek:
 


 

..... je to teď moje nejoblíbenější kombinace a nosím ji skoro každý den..... Vždy mě překvapí, jak někdy stačí maličkost a z odložené věci se stane ta nejoblíbenější. Teď jenom musím vymyslet, co s těmi přívěsky :))



Přeji hezký večer, Jana

5 komentářů:

  1. Jani, to je pravda, tahle kombinace je úžasná a fakt - stačilo tak maličko :) Ještě že jsou ty kamarádky :) Ať ti náramky dělají pořád radost :) Jola

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi přívěsky se mi to taky nelíbí. Co je využít na zipy k taštičkám,peněženkám, které tak krásně tvoříš? Kombinace s novým náramkem je zajímavá. Možná bych nemusela tu šňůrku "jedovku", ale s tou se asi nedá nic dělat. ;-) V každém případě tvůj milý zaslouží pochvalu za milý dárek. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jsem moc ráda, že se to nestává jen mě...Vymyslela si to parádně a s těmi přívěsky mě napadlo to samé, co Dášu.
    Hezký den., Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani vymyslela jsi to naprosto skvěle vypadá to moc dobře :o) Měj se krásně --Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, teď to vypadá nádherně ..... Marki

    OdpovědětVymazat