pátek 14. března 2014

Zahrada v březnu


Nevím, co se letos děje, ale nějak se nemůžu přinutit, abych něco začala dělat na zahradě. Normálně s prvními slunečnými dny začínám dávat do pořádku záhony a plánovat, jaké kytky koupit, ale letos zatím nic. Minulou sobotu jsem sice na zahradě strávila celé odpoledne, ale jenom jsem se slunila na lehátku, pila kafe a háčkovala ....... záhony jsem ale aspoň obešla a moc mě překvapilo, kolik už kytiček kvete  .... a kolik už roste plevele!!!!


Na tyhle modré hyacinty jsem úplně zapomněla, že je mám. Jsou z loňských Vánoc, přesazených z květináčů. Venku nenarostly tak velké, ale barvu mají pořád krásnou.

 



Euphorbie (bohužel nevím, jestli to je jejich český název)a jejich limetkové zelené kvítky mám na jaře moc ráda:



Višeň je už plná velkých zelených pupenů a koukám, že jsem zahradu zanedbávala už na podzim, protože levandule zůstala neostříhaná:


A tohle je asi jeden z důvodů, proč jsem se na zahradě ještě do ničeho nepustila. Sousedi vyměnili plot. Vypadá sice moc hezky, ale já jsem na tom starém měla spoustu popínavých kytek. Trvalo to osm let, než se všechny rozrostly a pokryly celý plot a teď budu muset začít znovu :(( pokusím se tam přichytit, co půjde, ale i tak to bohužel bude chvíli trvat, než se porost vrátí do původní podoby. Budu se muset co nejdřív na zahradu dokopat a začít něco dělat!! Tak snad tento víkend :)


Všem moc děkuji za návštěvu a krásné komentáře, Jana

5 komentářů:

  1. Jani, možná dobře, že jsi se do ničeho nepustila. Hlásí ochlazení. My čistili a čistili a teď se chytám za hlavu a bojím se, co vše pomrzne :( Snad to nějak přežije.
    Ten plot je fakt krásný a je vůbec super, že můžeš po plotě něco pustit. U nás by to neprošlo :(
    Krásný víkend, Jani! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jani,
    zdravím do Anglie a děkuji za milé komentáře a návštěvy u mne na blogu!! Tak jsem objevila Tvůj moc hezký blog!!!!! Moc se mi líbí Tvé tvoření a barevné kombinace. Je tu u Tebe fajn!
    Myslím, že ty hlavní práce na zahradě teprve přijdou, na spoustu věcí je ještě brzy...Já tedy zahájila spíše úklid, co se na podzim nestihlo! třeba s tou levandulí to mám stejně...:o)
    Ty popínavky se určitě ujmou a bude to zase hezky obrostlé...
    přeji hezký víkend***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, kvete ti to nádherně ..... a neboj, ona ta správná "zahradnická" nálada určitě příjde .... uvidíš .....ono takové lenošení na lehátku není taky úplně špatné, viď ???? pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jaro už nikdo nezastaví... U nás dokonce začíná kvést meruňka... Těch popínavek mi je tedy líto...
    Hezké odpoledne, H.

    OdpovědětVymazat
  5. No krásně Ti to tam všechno kvete a raší... o popínavky se neboj, ty se chytí a budou zase dobré... spíš aby soused nehartusil, že mu ničíš nový plot :o( kamarádce se to stalo a musela popínavky posunout od plotu a šoupnout na extra konstrukci. Tak držím palec, ať Ty nemusíš! Pa, L.

    OdpovědětVymazat