pátek 27. června 2014

Třešničková peněženka




Moc Vás všechny zdravím při pátku.
 
 Po delší době jsem opět vytáhla šicí stroj. Měla jsem doma několik háčkovaných aplikací, a konečně jsem se rozhodla, co s nima. 
 
Na konci školního roku (i když pro nás začínají prázdniny až za čtyři týdny :)))) se vždycky hodí malé dárečky. Ušila jsem proto několik malých peněženek. Dnes mám na ukázku tuto třešničkovou.
 







Modro bílý proužek mám moc ráda a na léto se mi moc líbí v kombinaci s červenou. Tentokrát jsem ale použila tmavě růžový zip a třešničky jsou také ve dvou odstínech růžové.




 
✴✴✴  Užijte si všichni víkend a moc Vám děkuji za Vaše návštěvy a milé komentáře ✴✴✴
 
 




9 komentářů:

  1. Jani, peněženka je kouzelná, také mám moc ráda tyto barevné kombinace, k létě modrá, bílá a červená a hlavně proužky patří:) těším se, až malý půjde do školky a já budu chystat podobné malé, ale milé dárečky pro paní učitelky a děti:) mějte také krásný víkend i nadcházející dny, L.

    OdpovědětVymazat
  2. ta je roztomilá :-) Moc hezká, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ta peněženka je úchvatná, velmi vydařené dílko.....super kombinace šití a háčkování! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím jani no ta je ale nádnerná moc se ti povedla pěkný materiál Hezké dny přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  5. No ta je tak hezká a ten materiál je moc pěkný Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný kousek Jani. Moc se povedla.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,
    ta je ale miloučká!!!
    Moc se Ti povedla- je krásně letní!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat