pátek 11. července 2014

Háčkovaný obal na tablet


S blížícím se datem našeho odjezdu jsem si uvědomila, že potřebuji na cestu obal na tablet.  Nejdříve jsem plánovala si ho ušít, ale nakonec jsem jako obvykle sáhla po háčku. Je přeci jen jednodušší a příjemnější si přes den venku a večer u televize sednout s háčkováním, než stříhat látku, vyndavat šicí stroj a pak se zlobit, když velikost nesedí :)
 

Opět jsem využila svých, už trochu se zmenšujících, zásob Sněhurky (asi budu muset v Cechách na nákupy). Chtěla jsem proužky, jako na obalu na mobil, ale tentokrát jsem vybrala jen dvě barvy - šedou a růžovou.
Sněhurku jsem použila trojitou, aby byl obal trochu silnější.
 



 
 
Hezký víkend, Jana

6 komentářů:

  1. Jani,obal je moc krásný a přesně v mých oblíbených barvičkách.
    Přeji ti pohodové léto, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, povedl se parádně! Moc tě zdravím a přeji šťastnou cestu.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný obal a moc hezká barevná kombinace :) Hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Je parádní! Musím tu Sněhurku zkusit koupit, vypadá to fakt moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, obal je moc krásný, pěkná barvená kombinace, jsem začátečník...nějak nemůžu poznat vzoreček...to jsou jen krátké slpouky ? Děkuji za odpověď Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdenko, děkuji. Obal je jednoduchý, jenom polosloupky, z krátkých by šel taky a byl by asi pevnější, ale nějak jsem na ně neměla trpělivost, chtěla jsem, aby mi práce rychle přibývala :)) Hezkou neděli, Jana

      Vymazat