středa 22. října 2014

Opět háčkuji!

 
 

Tak se asi pomalu dostávám po podzimních chmurách do 'normálu'. Vzala jsem totiž zpět na milost háček a bavlnky. Zatím jen pár polotovarů, do finální podoby potřebují ještě dodělat. Tak snad se háčkovací příspěvky budou po malé odmlce objevovat častěji.
 



 

 
Hezký den, Jana

13 komentářů:

  1. Jani, vlnky miluji, jsou tak jednoduše krásné a přitom velmi efektní. A ty Tvoje barvičky, radost pohledět! Zatím jsem vyzkoušela háčkovat vlnky na šále pro Davídka, ale až nastane ten správný čas ( hodně nebo alespoň dost času :-)), moc by se mi líbila taková deka. Vždycky jsem si myslela, že na mateřské dovolené budu háčkovat a tvořit kousek za kouskem, ale skutečnost je jiná. Snad i já budu moci brzo napsat : Opět háčkuji :-) Měj se moc krásně, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, vím, co myslíš. Také jsem měla na mateřskou dovolenou velké plány a nakonec jsem toho moc neudělala. Mé představy o tom, kolik budu mít volného času byly poněkud mylné :) Tak ať ti to s háčkováním brzy vyjde, Jana

      Vymazat
  2. Jani, nádherné!!! Také miluji vlnky - však to víš :) A co to bude - povlaky na polštářky? Už se těším na další příspěvek :) Pa a pokud možné krásné dny - hlavně v teple! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, tvoje barevné vlnky mám moc ráda. A ano, plánuji polštáře. U nás teď teplo už jenom doma u topení, myslím, že teplým dnům je konec :( Ahoj, Jana

      Vymazat
  3. Jani moc hezké vlnkování :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, vlnky jsou takový uklidňující vzor. Hezký den i tobě, Jana

      Vymazat
  4. Janičko, krása, z čeho jsi háčkovala? Vlnky taky miluji Barča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, děkuji za návštěvu, vlnky také ráda háčkuji. Tyto jsem háčkovala z trojité Sněhurky. Jana

      Vymazat
  5. Janičko, tvé háčkování se mi moc líbí, barvy mi připomínají léto a moře.
    Hezký víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, hezky se Ti to vlní. I ta barevná kombinace se mi líbí. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádhrný blog! Moc se těším, že ho zkouknu celý pěkně v pohodě při svíčkách a čaji. Děkuji za milou návštěvu a ukládám si tě. Opravdu krásné...... Klárka - Spolu u stolu.

    OdpovědětVymazat