pátek 27. března 2015

Puntíkovaný polštář

 

 Po pár deštivých a šedivých dnech u nás opět vykouklo sluníčko. Letos jedeme na velikonoce pryč, tak velikonoční výzdobu moc neřeším, ale trochu víc jarní žluté jsem přidala.
 



 
Už před dvěma lety jsem koupila žlutou puntíkovanou látku, ale jelikož to bylo přes internet, vypadala ve výsledku trošku jinak, než jsem si představovala. Doufala jsem, že to budou hodně velké bílé puntíky a z látky bude ubrus.... puntíky jsou ale malinké, takže látka čekala celou dobu ve skříni na svou příležitost.

 
 
 

Pak jsem ale viděla u  Barbory na BGphotography žlutý puntíkovaný polštář a moc mě překvapilo, jak hezky vypadá. Takže bylo rozhodnuto a z látky jsem zkusila polštář. Krásně spolu se žlutým háčkovaným chevronovým rozzáří obývák.


Hezký víkend, Jana
 


11 komentářů:

  1. Moje řeč. Puntíky jsou stejně nejlepší :-) A s tou žlutou vypadají na polštáři skvěle a ve světlém interiéru pěkně vyniknou :-) Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně to ten žlutý puntíkáček rozzářil. Vypadá skvěle vedle bílé i černé. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko,ten puntíkatý podnos byl i ve žluté barvě,měla bys to fantastické...škoda,že je to tak daleko poslala bych i tu sakuru! Polštářek je nádherný,perfektně Ti to doplnil svoji září....Prozatím ahoj, Dája

    OdpovědětVymazat
  4. Wow !!!! Krásné jarní poutníky. Hezký víkend Jani .

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, vypadá moc krásně !!!!! A vedle té černé mu to vyloženě sluší ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Jani paráda!Polštářek je úžasný!Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, náhodou máš to krásně jarní! Žlutá je jako sluníčko :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, polštář vypadá úžasně, perfektně sedí do tvého jarního obýváku. Paráda.
    Přeji hezká víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Teda,žlutou moc nemusím,ale tady to vypadá fakt luxusně !
    Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,ten polštář tam má své místo.krásná barva.Monča

    OdpovědětVymazat