úterý 27. prosince 2016

Z vánoc


 
Každý rok se na vánoce těším jako na svátky klidu a každý rok zapomenu, jak jsou ty tři dny hektické. Teď už si ale užíváme tu pravou pohodu:
 


24. jsme měli českou vánoční večeři. Dárky jsme loni dávali půlku večer a půlku 25. ráno, ale letos je chtěl syn všechny najednou až 25.

Měli jsme proto večeři trochu později a šli se večer podívat na světýlka. Mám moc ráda rosvícené stromečky za okny, když se setmí. V Anglii je to o to lepší, že málokdo večer zatahuje závěsy. Tahle fotka je ovšem od nás :)

 
 
Sousedi opět nezklamali:
 
 
 
 25. jsem po dárcích k snídani upekla naše tradiční skořicové mufiny. Syn dostal nové kolo, tak ho jeli s tátou vyzkoušet a já měla čas připravit stůl a tradiční anglickou krůtu s brusinkami, pečenými bramborami a zeleninou.

 

 
Stůl, stejně jako loni, byl v červeno modré.
 

 
 
 




Teď už si po všech návštěvách užívám těch pár volných dnů před Silvestrem.

Jana xxx

12 komentářů:

  1. Jani, je vidět, že jste se měli krásně. Modrobílé nádobí je nádherné. Nebyl by recept na ty skořicové muffiny ?
    Krásný zbytek roku. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, děkuji. Recept na muffiny sem určitě dám. I tobě přeji krásné povánoční dny, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné to máte....klidný předsilvestrovský tyden...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, děkuji i Tobě krásné dny, Jana

      Vymazat
  4. Na recept se budu taky tesit, jinak chvalim moc pekne prostreny stul. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, recept určitě dám. S tím modrým nádobím se to prostírá samo :) Jana

      Vymazat
  5. Taky zapomínám, jak jsou ty dny hektické. Dnešek byl první den, kdy jsem si Vánoce vychutnala v klidu. Na fotkách jsi zachytila moc krásnou vánoční atmosféru. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám to samé, ta pravá, líná, vánoční pohoda začíná až 27. O to víc si to teď musíme užít, Jana

      Vymazat
  6. Krásná pohodová vánoční atmosféra!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji za přízeň a krásné komentáře. Užijte si povánoční dny v Podkrkonoší. Jana

      Vymazat
  7. Jani, vidím to stejně .- těšíme se na klid a dny jsou super hektické :o)
    Měli jste krásné Vánoce, moc se mi líbí tvé poleno!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, milé podívání k tobě domů. Modrá mísa je nádherná, také mám ráda modrou.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat