pondělí 19. března 2018

Staronová láska



 
 
.... vyšívání ....
 
Naposledy jsem vyšívala někdy v patnácti, byla jsem na prázdninách u babičky a ta mi koupila můj první předtištěný ubrus. Už nevím, jestli jsem ho tenkrát dodělala, ale stále si pamatuji ten design kopretin a myslím, že se po něm znovu podívám.
 
 
 
Pak jsem na vyšívání tak nějak zapomněla a vždy to spíš vyhrálo háčkování, či pletení. A když už výšivka, tak křížková.
 
 
 
Až jsem na internetu našla nádherné vyšívané vzory v trochu modernějším pojetí a bylo mi jasné, že znovu vytáhnu své letité kruhy (jeden dokonce ještě po babičce) a znovu to zkusím.
 
 


 Oprášila jsem dávno zapomenuté termíny, jako stonkový a zadní steh a vybrala si svůj první design - malý kaktus v květináči, který jsem vyšila na zbytku šedého lnu, který mi tu zůstal od zkracování závěsů. .... a ono mě to chytlo ....

 
Vim, že k dokonalosti mají ty mé pokusy daleko, ale pro začátek jsem spokojená. A nejkrásnější na tom je, že se s každý stehem vracím do toho léta u babičky .....

3 komentáře:

  1. Jani, opravdu paráda! Stará technika v hodně aktuálním kabátku!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké to máš. Zcela určitě Ti to zkrášlí bydlení.
    Měj se moc hezky a ať se daří i nadále.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné, vyšívání v dnešní době upadlo nějak v zapomnění, přeji ať se dílo podaří :-)

    OdpovědětVymazat