pondělí 17. listopadu 2014

Háčkování z lesa



Hezký den všem.
 U nás je den slunečný, dokonce jsem dala i po delší době ven prádlo :)

Dnes jsem tu ještě s podzimní výrobkem, než se začnu plně soustředit na vánoční a zimní dekorace.... alespoň podzimní pro mě, lišky mám nějak s tímto obdobím spojené.

 
 
 
 
 
Lištičky jsou háčkované z dvojité Sněhurky. Budu už konečně muset začít používat i jiné příze, ale zatím mám zásoby téměř všech odstínů Sněhurky, tak mě to na malé projekty nenutí kupovat nic nového.
 
 
 


Tuhle rezavou barvu jsem měla už dost dlouho. Ale určitě to taky znáte, když kupujete přízi přes internet ....když mi přišla, byla jsem dost zklamaná. Vypadala úplně jinak, než jsem si představovala a nedovedla jsem si představit, že bych ji na něco využila. Takže hezky putovala na dno 'Sněhurkové' krabice a čekala tam na svou příležitost. Ale nakonec přišla řada i na ní... na lišky ideální barva :)
 
 
 
 
 
 
 



 
Užívejte si volna, Jana

9 komentářů:

  1. Jani, ty jsou nádherné! Moc se povedly :-)
    Krásný podzim přeji
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsou parádní a hezky vyladěné k podzimním dekoracím. Krásné dny přeji, Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, jsou nádherné, moc se ti povedly .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tedy ty jsou! Parádní páreček...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Náš Adámek lišky chválí!!! Moc povedené, Jani :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, lištičky jsou super, taky jsem chtěla zkusit, ale nějak jsem to nestihla. už se těším na vánoční tořeníčko :) Barča

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc krásné, je to pěkná dvojka, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat