středa 19. listopadu 2014

Ještě je sice podzim


... a já ze všech sil odolávám, abych nezačala vánoční zdobení, ale pomalu ale jistě se nám doma zabydlují zimní dekorace. Začalo to nenápadně polštáři .... pak se přidali stromečky v květináčích:
 

Ale tím snad pro tentokrát končím, alespoň do 1. prosince :)
 
Vánoce se začínají projevovat i ve výrobcích, které vytváříme s K:

 

Dlouho jsem take rozmýšlela, jestli si na Vánoce uháčkovat novou deku, ale když jsem pak dala nějaké (zdaleka ne všechny) deky dohromady, tak si myslím, že další deku nepotřebujeme. Ale možná si nějakou vlnu nadělím k Vánocům. Docela mě láká představa mít na zimní večery větší projekt a právě deka by byla ideální, každý večer uháčkovat pár řad u televize by mohla být dobrá relaxace. Tak ještě popřemýšlím.

 

 
Mějte se krásně, Jana

7 komentářů:

  1. Janičko, já plánuji deku na vánoce pro kamarádku, ale kdy, jakou a z čeho ji buud háčkovat je ve hvězdách :) miluji tvé háčkované deky :) Barča

    OdpovědětVymazat
  2. Jani tvé zdobení se mi moc líbí.Hezký večer...Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, dek nikdy není dost :) :) A co se týče dekorování... jdeš na to správně :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky si ten čas před adventem užíváte! A s tou dekou máš pravdu, je to to pravé tvoření na zimní večery...
    Měj hezký den Jani, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. to je nádherná deka, ta nahoře:) já hledám tu pravou už dva roky...je vlněná? prosím, kde jste jí koupila - děkuju :) jdu si prohlídnout váš blog, vypadá moc zajímavě:) Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji za návštěvu. Já jsem také deku hledala dlouho a jak vidíš i několik koupila, ale teprve s tou nahoře jsem konečně spokojená. Je to anglická vlna a koupila jsem jí v National Heritage v Anglii. Možná ji budou mít i na internetu. Hezký večer, Jana

      Vymazat