neděle 1. února 2015

Leden


Podle fotek to vypadá, že u nás byl tento měsíc většinou o jídle :)

Každý víkend jsme jezdili k moři:

 

 


Ale po procházce jsme většinou strávili odpoledne takto:


 
 nebo pro změnu takto:
 
 
 
 
a když už jsme odolali restauraci, neodolali jsme jedné z Tea room nebo kaváren ...na čaj a kafe pro zahřátí:


 
 
 ale jenom u pití nikdy nezůstalo:
 
 
 

A o jídle to nebylo jen na výletech, ale i doma:
 




 

Teď jenom doufám, že se mi následky povede do jara shodit :(((
 
A tohle je zatím jedinná známka sněhu tuto zimu:

 
Doufám, že jste si leden užili.
 
 
Hezkou neděli, Jana


8 komentářů:

  1. Krásné fotky jídla...člověku se až sbíhají chutě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, u vás byl leden plný dobrot, fotky jsou nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, pěkně jste si užívali,To moŕe upřímně závidím :-) já toho v lednu taky stihla hodně - hory,pár oslav, nějakou kulturu, konec školního pololetí....... a tak hodně káviček a dortiků:-))))Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jani paráda--krásně jste si u Vás užívali :o)
    měj se krásně..
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, docela si mě pobavila a mám trochu hlad, večeřela jsem jen salát :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani miluji moře!Krásné fotky!Pa Vera

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nadělala jsi mi chutě. Hned v úvodu - kávička! :) Měj krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat